.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران در هفته ای که گذشت

•یک مازندرانی به عضویت شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور انتخاب شد.انتخابات جمعیت هلال احمر کشور که روز پنجشنبه 29تیر در محل اجتماعات هلال احمر کل کشور برگزار شد که از بین 120 عضو مجمع عمومی هلال احمر کشور، هفت نفر به عنوان اعضای شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور انتخاب شدند . که محمد دامادی منتخب اول مردم شهرستانهای ساری و میاندرود در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی یکی از آنها بود.

•بهداد سلیمی در این هفته وپیش از سفر به لندن درحضور وزیر ورزش و جوانان وزنه 261 کیلوگرمی که بیشتر از رکورد حسین رضا‌زاده در المپیک سیدنی محسوب می‌شودو می تواند طلای المپیک را برایش به ارمغان اورد را مهار کرد.

• تنها شمشیرباز مازندرانی تیم ملی در رقابت‌های المپیک 2012 لندن گفت: من هم همچون دیگر شمشیربازان در این رقابت‌ها شانس مدال دارم.وی اظهار داشت: شرایط مسابقات در المپیک با دیگر بازی‌ها تفاوت زیاد دارد، زیرا در این مسابقات بهترین‌های هر کشور برای کسب مدال حاضر می‌شوند.

•مربی سابق تیم ملی كشتی آزاد ایران كه در آستانه آغاز رقابت های المپیك لندن از جمع كادر فنی تیم ملی كشتی آزاد كنار گذاشته شد ، از مسوولان كشتی مازندران نسبت به حمایت نكردن از خود انتقاد كرد.محمود اسماعیل پور گفت: متاسفانه مسوولان هیات كشتی مازندران از حضورم در كادر فنی تیم ملی حمایت نكردند و بركناری ام از جمع مربیان تیم ملی موجب برانگیخته شدن هیچ واكنشی از طرف آنان نشد.

•حسن مکرمی صبح روز03 مرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به شایعه وجود وایتکس در شیر بیان داشت: این موضوع در دانشگاه علوم پزشکی مازندران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پس از انجام نمونه‌گیری‌های متعدد مشخص شد که شیرهای عرضه شده در مازندران فاقد مشکل بهداشتی هستند.

•سیدهادی حسینی در حاشیه جلسه بررسی مشکلات تیم شموشک نوشهر گفت: در آینده‌ای نزدیک بنا به تصمیم مجمع نمایندگان مازندران فراکسیون حاشیه البرز با حضور استان‌های البرز، گیلان، مازندران، گلستان و سمنان تشکیل می‌شود.وی درباره علت تشکیل این فراکسیون اظهار داشت: از آنجایی که از نظر شرایط اقلیمی، آب و هوایی، جغرافیایی و مشکلات این استان‌ها مشترک است بنابراین تشکیل این فراکسیون احساس شد که در این بین استان خراسان شمالی نیز خواهان حضور در این جمع است.

• عملیات اجرایی ساختمان جدید دادسرای عمومی و انقلاب قائمشهر روز سه شنبه با حضور مدیر كل دادگستری مازندران آغاز شد. دادستان عمومی و انقلاب قائمشهر در آیین آغاز ساخت این ساختمان گفت : تهیه زمین این مجموعه بر اساس مصوبه سفر هیات دولت می بایست از طریق دولتی تامین می شد. حسین عشقی واسوكلایی افزود : با همكاری فرمانداری ، شهرداری و شورای اسلامی شهر قائمشهر از هفت هزار متر مربع زمین این طرح سه هزار متر مربع به صورت هدیه از سوی شهرداری و شورای اسلامی اعطاء شد و بقیه زمین با بیش از شش میلیارد ریال هزینه از مالك آن خریداری شد.

•شهر جویبار در استان مازندران با داشتن سه نماینده در المپیك لندن ، بالاترین سرانه را با توجه به آمار جمعیتی در این رخداد بین المللی به خود اختصاص داده است و از این لحاظ المپیكی ترین شهر جهان محسوب می شود. مسوول روابط عمومی اداره كل ورزش و جوانان مازندران روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : هر سه نماینده المپیكی شهر جویبار در رشته كشتی عضو تیم ملی هستند. مهرداد یعقوبی افزود : رضا یزدانی ، مسعود اسماعیل پورو كمیل قاسمی به عنوان كشتی گیر از جویبار در بازی های المپیك 2012 لندن حاضر خواهند شد.

•آیت‌الله صادق آملی لاریجانی شب چهارشنبه 4مرداددر همایش آیت جاوید ویژه بیستمین سالگرد ارتحال آیت‌الله میرزا هاشم آملی با اشاره به رفتارها و خلقیات این عالم ربانی، اظهار داشت: ایشان انسانی متواضع و با حسن خلق بود و از این جهت مورد توجه عامه مردم قرار داشت.وی تصریح کرد: یکی از صفات بارز ایشان عشق و عنایت بی‌حد به علم بود و این فکر که روزی نتواند تدریس و بحث علم داشته باشد برایشان دشوار بود.

•رئیس کمیته راه و ترابری کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس مصصم است برای اتمام آزاد راه تهران – شمال به دولت کمک کند.کمال علیپوربا انتقاد از طولانی شدن ساخت آزاد راه تهران – شمال خواستار بررسی موانع اجرایی شدن آن شد و اظهار داشت: زمان 30 ساله برای ساخت یک آزاد راه قابل قبول نیست.

• فاضل لاریجانی رئیس واحد دانشگاه آزاد اسلامی در آمل گفت: طرحی با استفاده از آخرین شیوه‌های مدیریتی دانشگاه‌های روز دنیا تدوین شده که امیدواریم با تصویب آن نخستین دانشگاهی باشیم که به صورت هیئت امنایی اداره می‌شود.وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌سازی در بخش‌های آموزشی و عمرانی این واحد دانشگاهی صورت گرفته است، تصریح کرد: برخوردار شدن از اعتبار علمی در بخش‌های ملی و بین‌المللی و تبدیل شدن به مرجع علمی از اهداف بلند این دانشگاه است.

•مهدی گلچوب معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران در نخستین جلسه میز تخصصی صادرات مرکبات مازندارن افزود: شناسایی و بررسی مهم‌ترین مسایل و مشکلات این بخش و ارائه راهکارهای اجرایی برای افزایش صادرات مرکبات از مهم‌ترین اهداف تشکیل میز ملی صادرات مرکبات در مازندران است.

•فرماندار ساری گفت: 735 طرح توسعه کشاورزی در ساری به بانک‌‌های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شدند.یدعباس حسینی‌نژاد در جلسه توسعه بخش کشاورزی شهرستان ساری اظهار داشت: این تعداد طرح‌ها با اشتغال‌زایی یک‌هزار و 441 نفر و بیش از 120 میلیارد ریال به بانک‌های عامل در این شهرستان معرفی شده‌اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.